- Legalább 3 éves releváns tapasztalattal rendelkezik;
- Magabiztosan kezeli az irodai szoftvereket (Word, Excel);
- Gyors, határozott, pörgős személyiség, aki feltalálja magát a felmerülő helyzetekben;
- Erős kommunikációs készségű mind szóban, mind pedig írásban;
- Kiemelkedően jó szervező- és problémamegoldó képességgel bír;
- Képes önállóan dolgozni és kezelni a változatos feladatokat;
- Felelősségtudattal bír, elhivatott mind a munkáját, mind személyes fejlődését illetően;
- Hosszú távra gondolkodik, lojális a munkaadó céghez;
- Magabiztos angol nyelvtudással bír szóban és írásban egyaránt.
Ajánlatunk bejelentett állás, a munkaidő hétfőtől péntekig 9 órától 17 óráig tart.
Kérjük, csak akkor jelentkezzen, ha a fent megadott feltételeknek megfelel. Várjuk angol és magyar nyelvű fényképes szakmai önéletrajzát a hr.bogata.zelei@deaura.hu e-mail címre.
A tárgy mezőben kérjük mindenképpen tüntesse fel: „Asszisztens”.
Kapcsolat a hirdetővel
Mondd meg a hirdetőnek, hogy a Maxaprón találtad a hirdetést.
Budapest 6.kerület Keresem azon hölgyeket, akik kommunikáció terén nem szenvednek hiányt, illetve telefonon keresztül ezt kamatoztatni is tudják. Ha még nincs tapasztalatod nem jelent problémát hiszen az új kollégák részére nálunk kiváló az oktatás. ...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest VI. kerület
Asszisztens-Ügyintézőt keresünk budapesti ruházati kereskedelmi céghez , talpraesett, fejlődőképes,kommunikatív kolléga személyében.Felhasználló szintű számítógép kezelői ismeretek és minimum középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban is feltétel. ...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest VI. kerület